وبینار آموزشی نقشه سفر مشتری
همه آدمها عاشق سفر کردن هستند؛ حرکت در مسیری ناشناخته با تجربههای متنوع و ناب. برای همین تا میتوانند جستوجو میکنند؛ پرسوجو میکنند تا بهترین خاطره را برای خود به ارمغان آوردند. گاهی نیز با راهنمایان سفر همراه میشوند تا در کنار آنان تجربه کنند. پس نقشه سفر مشتری مهم می شود.
فرایند خرید نیز برای هر مشتری یک سفر است. از زمانی که احساس نیاز پیدا میکند تا زمانی که به شما مراجعه میکند و خریدش را انجام میدهد. حال وظیفه ما به عنوان راهنمایان سـفر پررنگ میشد تا بهترین تجربه و بهترین خاطره را در ذهن مخاطب ثبت نماییم.
البته فراموش نکنیم، تجربه کردن بستر خوب میخواهد، قطعا این روزها حالوهوای ایران خوب نیست، ما نــــیز خوب نیستیم، کسبوکارها هم خوب نیستند. برای همین شاید این وبینار برای یک بازنگری در کسبوکار خوب باشد.
در این کارگاه چه چیزهایی یاد میگیریم:
- گذر از مدیریت ارتباط با مشتری به مدیریت تجربه مشتری
- داستان سفر مشتری
- سفر مشتری و خلق تجربه
- نقشه سفر مشتری و آشنایی با اجزای آن
- تجربه نگاری و بررسی نمونههای موفق
- طراحی یک نقشه سفر برای کسبوکار شما به صورت گام به گام
این آموزش مناسب چه کسانی است؟
- مدیران کسب و کار – مدیران بازاریابی – مدیران فروش – مدیران طراحی رابط کاربری – مدیران طراح رفتار – فروشندهها
پیششرطهای دوره:
- داشتن روحیه فروشندگی
- عاشق خلق تجربه های جدید
تمرینها:
- طراحی یک نقشه سفر در کنار هم
وجه تمایز این آموزش:
- مبتنی بر تجربه ارائه دهنده در طراحی نقشههای سفر متنوع
معرفی معلم:
من محمدرضا هستم. کارشناس آمار و برنامهریزی و کارشناس ارشد بازاریابی.
بهترین واژه در معرفی من، مربی فروش و بازاریابی هست. از وقتی وارد دنیای کار شدم، کارهای زیادی رو تجربه کردم. کارهای تخصصی و کارهای غیر تخصصی. از خرید و فروش گرفته تا طراحی. از مدیریت کافی شاپ گرفته تا مدیریت روابط عمومی. از طراحی نقشه سفر برای باشگاه بدنسازی تا احیای آزمایشگاه خون در اصفهان. از راهاندازی کسب و کار اینترنتی گرفته تا توسعه کسبوکار دیگران.
خلاصه بسیار زیاد تجربه کردم تا اینکه فهمیدم میتونم به دیگران در مسیر رسیدن به اهدافشون کمک کنم. مثل یک مربی! از سال ۱۳۹۹ در مجوعهای با هدف مربیگری ۳۰۰۰نفر نیروی فروش در ۴۵۰ شهر ایران مشغول به کار شدم. هم اکنون رئیس و مربی فروش در برند اسنوا هستم.
- مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی
- مدیر مسئول پایگاه خبری اصفهان فرهنگ و هنر
- مدیر بازاریابی آزمایشگاه تشخیص طبی جهاد دانشگاهی
- مدیر دپارتمان درمان در منزل درمانیک
- بنیانگذار ایران فا / تیکیمو / استارتاپ آکادمی
- نویسنده کتاب مدل های درآمدی
- رئیس آموزش برند اسنوا
دیدگاهتان را بنویسید