نشست بهبود تجربه خرید
چشمات رو ببند و با من به یک سفر هیجان انگیز در فروشگاه ایکیا داشته باش! تا باهم به تجربه و بهبود تجربه خرید بپردازیم
از توی خونه تصمیم میگیری بعدازظهرت رو به بازدید از یک فروشگاه سپری کنی برای همین شروع میکنی به فکر کردن و یادت می افته چندجایی هست که هنوز بهش سر نزدی. تلفن رو بر میداری و به دوستت زنگ میزنی تا اگه پایه بود باهات همراه بشه. توی گفت و گو به این نتیجه می رسید که برید و به ایکیا سر بزنید.
وارد گوگل مپ میشی و ترافیک و بهترین مسیر رو چک میکنی و در نهایت به سمت اونجا حرکت میکنی. وارد فروشگاه میشی و میبینی یه خانم محترم و خوشتیپ میاد سمتت و بهت خوش آمد میگه. یک فروشگاه زیبا، یک محیط پر نور، بوی عطر و موسیقی ملایم در چند ثانیه اول حس و حالت رو خوب میکنه.
شروع میکنی به حرکت کردن بین لاین ها و بخش های مختلف فروشگاه، گفت و گو با فروشنده های حرفه ای، تاچ کردن محصولات و …
خلاصه که این سفر تا خیلی جاهای دیگه ادامه داره و وقتی سفر دلنشینه که برای شما یک تجربه خوشایند داشته باشه. یعنی یک تیم قوی در حال مدیریت تجربه مشتری باشند و مدام در حال بهبودش!
به درخواست دوستم میلاد قرار شد در یکی از رویدادهای عصر دیدنی در مورد تجربه مشنری و فرایند بهبودش صحبت کنیم و این شد که 3 آبان 1402 چند ساعتی در مجموعه اونیکس دور هم جمع شدیم و صحبت کردیم.
تجربه خرید به یک کلام یعنی:
مشتری بگه WoW دمشون گرم
عضویت در کانال عصر دیدنی
دیدگاهتان را بنویسید