برند و هویت برند جدید BMW در سال ۲۰۲۰

BMW با نسل جدید از مشتری خود، هویت خود را تغییر داده است. این روند تفکر از بیش از ۱۰۰ سال پیش آغاز شده و در سال ۲۰۲۰ با یک فصل جدید در کتاب کاری آن‌ها ادامه دارد. در تماس اخیر با Jens Thiemer ، معاون ارشد برند BMW ، در مورد برخی از تغییرات هیجان انگیز در شناسایی برند باواریا یاد گرفتیم.

برای مبتدیان، گرد بودن نماد BMW طراحی جدید و تازه‌ای به دست می آورد. طبق گفته های Thiemer، برند BMW مجبور است با، نسل جوانی از خریداران که بصورت دیجیتال خو گرفته اند، سازگار شود.

آرم جدید و طراحی برند، نمادی از اهمیت و اهمیت برند برای تحرک و شادی رانندگی در آینده است.

آرم BMW جدید همان شکل کلی را حفظ می کند، اما در این طرح جدید طراح یک رویکرد جدید را در پیش می گیرد. وسط هنوز رنگ های آبی و سفید ایالت باواریا را دارد. قلم نیز به شکل متفاوتی شکل گرفته است. حلقه بیرونی هم اکنون دارای یک طراحی مسطح به رنگ سفید است، در حالی که برخی از شیب ها بقیه آرم را پر می کنند.

علاوه بر این ، Thiemer می گوید که از آنجا که BMW در حال تبدیل شدن به یک برند ارتباطی است ، آرم جدید مشتریان را به خرید دوباره برند با تاریخ جدید و محصولات خود دعوت می کند.

BMW با تغییر دیداری و هویتی، می خواهد حتی بازتر و در دسترس تر هم درک شود. همچنین در کنار ماشین الکتریکی BMW Concept i4 ، شروع انقلاب برقی در BMW مشخص شده است.

برندهای فرعی این شرکت – BMW i و BMW M – نیز لوگوهای جدید خود را دریافت می کنند. نشان //M اکنون مسطح است، تعبیر دوبعدی از “قدرتمندترین در جهان”.

مارک فرعی I در همان مسیر با ظاهری تازه که بخشی از خانواده هیبریدی و برقی پلاگین آینده خواهد بود، ادامه می یابد.

BMW برای نشان دادن تکامل قسمت اصلی آرم آنها ، گرافیکی جدید منتشر کرد که یادآور تغییرات در دهه گذشته است.

منبع

من محمدرضا هستم. بهترین واژه در معرفی من، یک تبلیغات چی عاشق! از وقتی وارد دنیای کار شدم، کارهای زیادی رو تجربه کردم. کارهای تخصصی و کارهای غیر تخصصی. از خرید و فروش گرفته تا طراحی. از مدیریت کافی شاپ گرفته تا مدیریت روابط عمومی. از راه اندازی کسب و کار اینترنتی گرفته تا توسعه کسب و کار. خلاصه بسیار زیاد تجربه کردم. اما آخرش فهمیدم من یک تبلیغات چی هستم و مهم تر عاشق اون!

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *