درباره من

این بخشی از واقعیت های زندگی من است

“هنگامی که خدا انسان را اندازه می گیرد متر را دور قلبش می گذارد نه دور سرش .”

نورمن وینسنت پیل

چند سال تجربه کسب کردن‌های من و شکل گرفتن دغدغه‌هام باعث شد اولین کسب و کار اینترنتی خودم را راه اندازی کنم. اسمش اصفهان‌فا بود یه مکان برای اطلاع‌رسانی رویدادهای فرهنگی هنری اصفهان که بعدها توسعه‌اش دادیم و الان اسمش ایران فا هست.

تجربه های خوب و بد دیگه هم دارم مثل تاسیس موسسه فرهنگی هنری آژمان که البته این روزها در کنارشون نیستم و فقط بهشون کمک می‌کنم، تاسیس کافی‌شاپ بیرون‌بر که اون رو هم بستمش. مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی، راه اندازی وب سایت تیکیمو، انجام ده‌ها طرح تحقیقاتی، برگزاری ده‌ها رویداد فرهنگی هنری، روابط عمومی دیجیتال در برخی از استارتاپ ها و کسب و کارهای وپا، تدوین نقشه سفر برای سازمان‌ها، حضور در گروه فرارسانه و خلاصه خیلی کارهای دیگه…

اما در این سال‌ها خیلی چیزها اومدن و رفتن ولی من همچنان به مباحث بازاریابی، تبلیغات، روابط عمومی، برگزاری رویداد و … علاقه مند هستم و همیشه در این مسیر مطالعه و تحقیق می‌کنم.

امروز من از دار دنیا وب سایت ایران‌فا رو دارم، در یکی از نهادهای دولتی ایران مشغول به فعالیت‌های تحقیقاتی هستم و در کنار کارهام به شرکت ها، استارتاپ ها و سازمان ها کمک می کنم تا در مسیر درست بازاریابی قرار بگیرن تا با پرداخت کمترین هزینه به بهترین هدف برسند.

من یه شعار رو همیشه با خودم یدک می‌کشم و اونم این که آدم با تلاش حداکثری به همه چیز می‌رسه.

من هم تصمیم دارم تا ۸۵ سالگی دست از تلاش نکشم چون اعتقاد دارم هر روز و هر ساعت، درهای جدیدی رو به آدم باز می‌شه که پر است از تجربه و اتفاق‌ها خوب.

داستان زندگی من

سال‌های زندگی من پر بوده از تجربه‌های خوب و بد.

دبستان، راهنمایی، دبیرستان رو در بهترین مدارس اصفهان سپری کردم و بعد از اون در بهترین دانشگاه این شهر در رشته آمار فارغ التحصیل کارشناسی شدم و در یکی از دانشگاه های درجه دو ایران هم در رشته بازاریابی در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شدم. فعلا هم تصمیم به خواندن دکتری ندارم.

یادم هست اولین و شیرین‌ترین درآمدهای من در سال‌ها ۸۶ از طراحی پوستر و کارت ویزیت بود. گفتم شیرین چون به واسطه اون با همسرم آشنا شدم و شروع یک رابطه جذاب بود.

دست و پا شکسته با فوتوشاپ طراحی می کردم. شاید دغدغه‌های تبلیغاتی من از همون روزها در حال شکل گیری بوده. در کنار کارهای تبلیغاتی به عکاسی که قطعا مکمل این کار بود علاقه‌مند شدم. اولین دوربین عکاسی خودم canon 450d را خریداری کردم و در مسیر عکاسی، به سمت عکاسی تخصصی از تئاتر سوق پیدا کردم. در این مسیر تجارب کاری من رفته رفته بالا رفت و در کنار کارهای طراحی به سمت مشاوره دادن به افراد و شرکت‌ها رفتم.

سال ۸۷ نقطه عطف دیگه‌ای از زندگی کاری من بود. به کمک دوستی به اسم مهدی حق شناس با سایت، هاست، دامنه و مدیریت محتوای جوملا آشنا شدم و شروع کردم به طراحی سایت، البته بدون دانش برنامه نویسی. تا سال‌های ۹۰ بیش از ۲۰۰ سایت طراحی کردم، البته باید بگم راه اندازی کردم. اما سال ۹۰ به این نتیجه رسیدم چون دانش برنامه نویسی ندارم بهتره این کار رو به کار بلد خودش بسپارم. البته الان که به گذشته نگاه می‌کنم به خودم می‌گم که ای کاش یه زبان برنامه نویسی رو یاد گرفته بودم ولی به هرحال گذشته‌ها گذشته.

مهارت‌های من

با مهارت‌های من بیشتر آشنا شوید!

روابط عمومی یک هنر است. هنر برقراری ارتباط بین کارکنان یک سازمان در مرحله اول و سپس بین مردم و سازمان. من به شما در این امر کمک شایانی ارائه خواهم کرد. تجربه کاری من در این زمینه 5 سال حضور به عنوان مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی و همچنین کسب 2 عنوان برتر در جشنواره روابط عمومی های استان بوده است.

همان روابط عمومی سنتی با چاشنی دیجیتال را روابط عمومی دیجیتال یا DPR می گویند. من در این زمینه ایده های خوبی دارم و قطعا به شما کمک خواهم کرد.

برای ورد به بازار یا ماندن در آن باید از بازار خود مطلع شوید و بتوانید در زمان مناسب بهرین تصمیم را بگیرد. این امر با تحقیقات بازار میسر خواهد شد. فرایندی علمی که ترکیبی است از علم آمار و بازاریابی. من با کمک خودتان بهترین پرسشنامه‌ها و بهترین راهکارها برای رسیدن به بازاری مطلوب را ارئه خواهم نمود.

تبلیغات جز جدایی ناشدنی از هر سازمانی است. سازمان ‌های بزرگ و سازمان‌های کوچک. از این رو من به شما کمک خواهم کرد که با انتخاب بهرین روش تبلیغات بتوانید بیشترین اثربخشی را بدست آورید.

سفر مشتری کلیه مسیرهایی است که مشتری از قبل از آشنایی با برند شما تا زمان آشنایی و استفاده از خدمات شما طی می‌کند. من به شما کمک می‌کنم تا بتوانید بهترین نقشه سفر مشتری را برای سازمانتان ترسیم نمایید.

برندسازی شخصی فرآیندی است که توسط آن‌، افراد و تخصصشان مثل برندهای تجاری یا خدماتی علامت‌گذاری می‌شوند. من به شما کمک می‌کنم تا با روش‌های جدید بتوانید به این مهم دست پیدا کنید.

نگاهی کوتاه به رزومه من

با رزومه من بیشتر آشنا شوید! در حال به روز رسانی...

مدرس تبلیغات در شرکت هواپیما سازی هسا
عکاس تخصصی در رسانه صوتی تصویری نجوا
عکاس در سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان
مشاوره تبلیغاتی در نقش نوین سیلک
مشاوره تبلیغاتی شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی طلوع سفریاد
مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی اصفهان
مدیر اجرایی معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی اصفهان
بنیان‌گذار ایران فا (iranfa.ir)
مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیل اصفهان فرهنگ و هنر
مدیر روابط عمومی استارتاپ آکادمی
مدرس تبلیغات و بازاریابی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

همکار طرح بررسی تاثیر حذف یارانه نان بر الگوی مصرف مردم شهر اصفهان
همکار طرح بررسی جامعه مجازی فیس بوک بر الگوی مصرف مردم شهر اصفهان
همکار طرح بررسی فرهنگ حجاب و عفاف در شهر اصفهان
همکار طرح بررسی حذف یارانه شیر بر الگوی مصرف مردم شهر اصفهان
همکار طرح بررسی شبکه های ماهواره در شهر اصفهان
همکار طرح سنجش میزان اثربخشی فعالیت های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری
همکار طرح تحلیل محتوای فعالیت های کمیته فرهنگ شهروندی در شهر اصفهان
همکار طرح ساماندهی گلزار شهدای اصفهان جامعه هدف خانواده شهدا
همکار طرح بررسی موانع تجاری سازی ایده ها از نگاه نخبگان
همکار طرح سلیقه سنجی فرش دستباف
همکار طرح سنجش نیازهای شهروندان شهر اصفهان در سه سطح شهر، منطقه و محله
همکار طرح سنجش نیازهای شهروندان منطقه 15 اصفهان در دو سطح منطقه و محله
همکار طرح پروژه نبض فرهنگ شهر با موضوعات (تئاتر،فعالیت های قرآنی،صنایع دستی و …
همکار طرح مقایسه برند سافتلن و پرسیل
همکار طرح مقایسه ماشین ظرف شویی اسنوا و سایر برندها
توصیف و تحلیل موانع آموزشی در تحقق ایده‌های ملی مطالعه موردی نخبگان شهر اصفهان

برگزار کننده جشنواره فرهنگی کتاب در دانشگاه صنعتی اصفهان
عضو کمیته برگزاری هشتمین سمیناربین المللی معادلات دیفرانسیل ،سیستم های دینامیکی و کاربردهای آن
برگزار کننده نمایشگاه کتاب پنجره طی دو دوره
طراح پوستر روز ملی ریاضیات طی دو دوره
برگزار کننده روز ملی ریاضیات
عضو تیم برگزار کننده نمایشگاه دستاورد های 30 ساله پژوهشی در استان اصفهان
طراح پوستر مسابقات کشوری Data Mining
دبیر برگزاری همایش روز ملی آمار و برنامه ریزی در اصفهان
برگزاری غرفه جهاد دانشگاهی(غرفه توریسم) واحد اصفهان در آیین نکوداشت دانشجویان بورسیه غیر ایرانی در علوم پزشکی
طراح سایت آزانس مسافرتی طلوع سفریاد
طراح سایت موسسه فرهنگی پژوهشی آژمان
مدیر اختتامیه اولین جشنواره داشتان کوتاه زاینده رود
عضو کمیته اجرایی “ایده‌پردازی صدای شهر”
مدیر برگزاری نمایشگاه مرد هزارچهره از بندرعباس برای اولین بار در اصفهان
مدیر برگزاری اختتامیه دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور
مدیر برگزاری گردهمایی مدیران روابط عمومی استان اصفهان
مدیر برگزاری اولین رویداد net talent
مدیر اجرایی دومین جشنواره داستان کوتاه زاینده رود
مدیر برگزاری دومین رویداد net talent
نشست تجربه کارآفرینی با حضور محمد ابوالحسنی تهیه کننده دیرین دیرین
مدیر برگزاری دومین رویداد net talent

آموزش Spss
زبان انگلیسی
عکاسی
کارگاه روش تحقیق کیفی
کارگاه روش تحقیق کیفی در مطالعات اجتماعی
کارگاه مدیریت مالی ویژه مدیران غیرمالی
کارگاه مهارت‌های ارتباطی
کارگاه آموزشی ارزیابی تاثیرات اجتماعی فرهنگی
کارگاه روش تحقیق کیفی
روند تغییر در بازاریابی و تبلیغات ایران تا سال 2020
دیجیتال مارکتینگ
شناخت افکار عمومی
برندسازی شخصی
استراتژی های رقابتی در کسب و کار
راه اندازی و بهبود کسب و کار
فرآیند برنامه‌ریزی در روابط عمومی و اصول تدوین برنامه در روابط عمومی
درآمدی بر آینده پژوهی
سرویس دیزاین

کسب دو رتبه برگزیده در سومین جشنواره ملی شهرپژوهی شهرداری اصفهان در بخش‌ طرح‌های پژوهشی
کسب عنوان روابط عمومی برگزیده در بخش انتشارات، تبلیغات و مراسم از سوی هیات داوران
کسب عنوان روابط عمومی برگزیده در بخش ایده های نو از سوی هیات داوران

“انسان با تلاش حداکثری به رویاهای خودش دست پیدا می‌کنه. پس هیچ وقت دست از تلاش نکش!”